27 Nov 2014

DIY Christmas pillow / DariPats Ziemassvētku spilvens


Today I have a DIY post prepared for you! :) As Christmas is comming soon, here’s a nice Christmasy pillow I made, maybe you will get inspiration for your Christmas crafts! :)
***
Šodien man priekš jums ir sagatavots DariPats blogierakts. :) Tā kā Ziemassvētki tuvojas, lūk, ziemīgs spilvens! Varbūt kādam no jums radīsies iedvesma arī saviem Ziemassvētku rokdarbiem! :) 

The fabric / Audums
The nice linen fabric was given to me by my friend, thanks her so much! And the white is just an old sheet.
***
Lina audumu man iedeva draudzene, liels paldies viņai! :) Un baltais audums ir vienkārši vecs palags.

Inside pillow / Iekšējais spilvens 
Firstly I made a pillow for inside, just a nice white pillow.
***
Vispirms es uzšuvu spilvenu iekšpusei, vienkāršu baltu jauku spilvenu.

The cat / Kaķis 
Here’s my cat just not caring that I am working with that fabric. :)
***
Lūk, mans kaķis, kuram pilnīgi vienalga, ka es darbojos ar to audumu. :D

The pillow case / Spilvendrāna 
Here is the pillow case inside out, sewing it together. Of course, before that I sew the decorative application on.
***
Un šeit spilvendrāna ir izgriezta uz otru pusi, šuju kopā. Protams, pirms tam es uzšuvu dekoratīvo aplikāciju.

The end result / Beigu rezultāts 
Ta – daa! Here it is, my Christmas pillow from front and back! :)
***
Ta – dā! Mans Ziemassvētku spilvens no priekšas un aizmugures! :)


P.S. This is not as much tutorial as just an inspiration and ideas! :) But if you have any unclear questions, I am open to answer them in the comments or e-mail. ;) 
***
P.S. Šīs ieraksts nav veidots kā pamācība, bet vairāk kā iedvesma un iespēja smelties idejas! :) Bet, ja ir kādi neskaidri jautājumi par procesu, ar prieku atbildēšu komentāros vai e-pastā! ;)  

Have a great day! Lai jums lieliska diena! :)
Madara





No comments:

Post a Comment