2 Dec 2014

3. Gifting / Dāvināšana


Hi! :) I wanted to start with an old quote my friend told me – present someone a gift means giving a little peace of your heart, giving people something what you don’t need anymore (even if it’s something new), that’s not a gift, that’s just a giveaway. Nothing special, but there is a deeper thought under - gifting is not just giving.

Christmas gifts should be about the heart, not the money. Just little things what you think the other person would love and enjoy. Sometimes even a little but sincere Christmas card is enough. Or some homemade cookies. Think about how much time the giver has invested in baking! It’s the thought behind it that counts. When we go to the mall, we kind of get the impression that Christmas is about the gifts, but it’s not. Christmas is about the giving spirit. I give you a little bit of happiness, I give you  a little bit of my heart, I want you to be happy, that’s because I give you this gift. Not because I had to buy something because it’s Christmas and I don’t even care if you like it, but it was a reeaaly expensive gift, so enjoy it!

I enjoy giving gifts to people very much. :) I like to find the perfect thing. ;) If I don’t make it myself, I know I will always find something in the mall. I just think to myself: „what would the person like?” and I always find it. At least, I have that feeling „yep, this is it!!” and when I wrap it, add some chocalate and card drawn by me, when I write in the card nice words that resonate with me and I think, with the person I am giving the present to, it’s the perfect match! I know I did the best to make the person happy with my gift. Of course, I can’t guarantee that the gift really is what the person wanted, but the gift at least came from heart, and I believe that the person can feel it. :)

So, I little bit about giving. ;) How about you, do you like to give sor you better like to just get them? ;) Have a successful day, cool people! :)

Don’t forget to make your guess what’s in the picture! ;) From what bigger object this detail is from! :)

***
Čau! :) Es gribēju sākt šo ierakstu ar senu atziņu, ko man pastāstīja kāds draugs – dāvināt nozīmē dot mazu gabaliņu no savas sirds; atdot cilvēkiem to, ko pats vairs neizmanto (pat, ja tas ir kaut kas jauns), nenozīmē dāvināt, bet vienkārši atdot. It kā nekas tāds, bet tāda dziļa doma apakšā - dāvināt nav tikai dot.

Ziemassvētku dāvanām vajadzētu nākt no sirds, nevis naudas maka. Vienkārši nelielas lietas, kas pēc tavām domām otru cilvēku iepriecinātu. Dažreiz pat maza, bet sirsnīga Ziemassvētku kartiņa ir viss, kas vajadzīgs. Vai mājās cepti cepumi. Padomājiet par laiku, ko cilvēks ir ieguldījis, lai jums kaut ko pagatavotu! Doma, kas ir zem mazajām dāvaniņām, ir tā, kas skaitās. Kad esam lielveikalā, mums kaut kā rodas sajūta, ka Ziemassvētki ir tikai dāvanās, bet tā jau nav! Ziemassvētki ir par došanas garu! Es dodu Tev nedaudz laimes, Es dodu Tev mazu daļiņu savas sirds, Es vēlos, lai Tu esi laimīgs, tāpēc es Tev dodu šo dāvanu. Ne tāpēc, ka ir Ziemassvētki un tāpēc man Tev kaut kas ir jānopērk, un man ir diezgan vienalga Tev patīk vai nē, bet tā kā tā ir dārga dāvana, tad labāk izbaudi to!

Man ļooti patīk dot cilvēkiem dāvanas :) Man patīk atrast īsto. ;) Ja es dāvaniņu netaisu pati, es zinu, ka atradīšu, ko piemērotu arī lielveikalā. Es tikai domāju pie sevi: „Kas otram cilvēkam patiktu?” un es vienmēr to atrodu. Vismaz es atrodu to, kas rada manī „Jap, tā ir īstā!” sajūtu. Un kad es to iesaiņoju, pievienoju kādu gardumu un paštaisītu apsveikuma kartiņu, kad ierakstu tajā jaukus vārdus, kas rezonē ar mani un, man šķiet, rezonē arī ar otru cilvēku, perfektā dāvana ir gatava! ;) Es zinu, ka darīju visu, kas manos spēkos, lai iepriecinātu cilvēku ar savu dāvanu. Protams, es nevaru garantēt, ka mana dāvana tiešām ir tas, ko cilvēks gribēja, bet vismaz tā nāca no sirds un es ticu, ka otrs cilvēks var to sajust! :)

Tas nedaudz par dāvināšānu. ;) Kā ir ar jums, vai jums labāk patīk dot dāvanas vai labāk tikai tās saņemt? ;) Lai izdevusies diena, foršie! :)

Atceries, izteikt savu minējumu, kas redzams attēlā (no kāda lielāka objekta ir šī detaļa!)! ;)

Madara

No comments:

Post a Comment