9 Dec 2014

Blogging / Blogošana

 
Photo taken by my friend 3 years ago, it's time to pick up the feda again, isn't it? ;)

Hello, my lovely readers! ;) Wish you were there! ;) Today a little break from Christmas posts. ;)

I spent the last hours thinking about blogging platforms and came to no conclusion. :D Which one to choose? Do you have any suggestions? Well, yeah, I know I am currently using blogger, but I am thinking to switch to something more profesional and more flexibile to templates and themes. I think it’s even kind of weird that there are so few, very good AND easy platforms for blogs! What do you say about weebly?

Also, a lot of pro-bloggers say to use social media in very different ways and post different information here and there. To be honest, I even don’t want you, my lovely readers, to be browsing facebook more than you are doing it already! But if I put some content there, so I want you to spend more time with nose inside your modern technology. If you are a blog reader – I advise you to use bloglovin', because that is a nice place to follow all your favourite blogs at once. I, myself, have all my favorite blogs in the browser bookmarks. I don’t follow them in social media (fb, twitter etc.), but, still, I read their blogs frequently. Does anyone else do that too?

What do you think? Should I use facebook and other social media more for connecting? I am no classic blogger, that’s for sure :D , I am not into „oversharing” my life. But sometimes it’s the most interesting stuff, isn’t it? ;) However, my favourite blogs are fashion and lifestyle blogs. :) Maybe someday I will have a style section in my blog, too... ;)

The idea to have this blog was out already in July, but it kind of just didn’t flow. And then, in November it came up again with new strenght and here it is! That day it just clicked. I had to start writting and that I did. I even don’t know why. Guess, for fun. ;)

Also, I would love to meet you, my lovely readers, so don’t be shy to comment or write me an email or find me on twitter or follow my blog on bloglovin'. :)

***
Sveicināti, mani mīļie lasītāji! :) Vēlētos, lai jūs tur esat! ;) Šodien neliela atelpa no Ziemassvētku ierakstiem. ;)

Pavadīju vairākas stundas domājot par blogošanas platformām un nenonācu ne pie kāda secinājuma. :D Kuru lai izvēlas? Vai jums ir kādi ieteikumi? Žēl, ka latviešiem pašiem nav jauka blogošanas vietne! Nu, jā, es saprotu, ka šobrīd lietoju blogger, bet es domāju mainīt uz citu platformu, kas būtu profesionālāka un elastīgāka attiecībā un sagatavēm, tēmām un citām fīčām. Man liekas, ka ir pat mazliet dīvaini, ka ir tik maz ļoti labu un vieglu platformu priekš blogiem! Hmm, ko jūs sakāt par weebly?

Kā arī, daudzi pieredzējuši blogeri iesaka aktīvi izmantot sociālos portālus, lai publicētu dažāda rakstura informāciju par blogu, par sevi, par jebko citu. Godīgi sakot, es negribu, lai jūs, mani dārgie lasītāji, pavadāt vēl vairāk laika facebook, nekā jūs to jau darāt! Ja es ievietoju kādu informāciju arī tur, tad potenciāli jūs pavadīsiet vēl vairāk laika ar degunu ieurbušies modernajā tehnoloģijā. Ja tu esi blogu lasītajs – es iesaku Tev izmantot bloglovin', jo tur var ērti sekot visiem blogiem, kas tev patīk, vienā vietā. Es pati esmu saglabājusi savus mīļākos blogus pie pārlūka grāmatzīmēm. Es nesekoju blogeriem sociālajos medijos, bet tāpat lasu viņu blogus regulāri. Vai vēl kāds tā dara? ;)

Kā jums liekas? Va man vajadzētu izmantot facebook un citus sociālos mediju vairāk, lai labāk kontaktētos? Es noteikti neesmu klasiska blogere, tas nu ir skaidrs. :D Es sevišķi neaizraujos ar dalīšanos par savu dzīvi. Bet reizēm tas ir tas interesantākais, vai ne? ;) Turklāt, mani mīļākie blogi ir modes vai dzīves stila blogi. :) Varbūt kādu dienu arī manā blogā būs stila sadaļa.. ;)

Ideja par šo blogu man radās jau jūlijā, bet kaut kā neaizgāja. Un tad, novembrī tā atkal atgriezās ar jaunu spēku un te tā ir! Vienu dienu vienkārši noklikšķēja. Man vajadzēja sākt rakstīt un to es arī darīju. Es pat nezinu kāpēc. Prieka pēc? ;)

Kā arī, es labprāt ar jums iepazītos, mani mīļie lasītāji, tā kā neesie kautri un izsakiet komentāru, atrakstiet man e-pastu vai atrodi mani twitter un sekojiet manam blogam bloglovin'. :)

Madara

1 comment:

  1. Viss, šķiet, atkarīgs no tā, kam Tu raksti, un attiecīgi var domāt tālāk, kā to "mērķauditoriju" sasniegt. :))
    Man jau gan vispār šķiet, ka blogošanas lielākā vērtība ir rakstot salikt visu pa plauktiņiem pašam sev. :) Kaut gan kā jau viss - individuāli :)

    ReplyDelete